Pierwsza gra z serii Elder Scrolls została wydana w marcu 1994 roku jako The Elder Scrolls: Arena. Od tego czasu gra The Elder Scrolls stała się jedną z najbardziej udanych serii gier komputerowych fantasy w historii. Biorąc pod uwagę otwarty świat, bogatą historię i sandboksowy styl gry, stworzenie przez Bethesdę gry MMOG było tylko kwestią czasu. Od premiery Elder Scrolls Online (ESO) minęło już ponad sześć lat.
Dzięki ponad 25-letniej ewolucji, seria Elder Scrolls posiada jedne z najbardziej dogłębnych i bogatych lore spośród wszystkich gier MMOG dostępnych na rynku. Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że ESO to bardziej sandboksowa gra MMOG niż taka, która podąża za tradycyjnym modelem. Jest to jeden z najważniejszych punktów, które odróżniają ESO od konkurencji; nie jest to gra podobna do innych tradycyjnych MMOG (np. WoW, FFXIV).
Zanurzenie się w świecie Tamriel rozpoczyna się już w fazie tworzenia postaci, gdzie gracz wybiera swoją rasę; rasa postaci automatycznie definiuje też jej frakcję. Do wyboru jest 9 ras, a każda z nich ma swój unikalny wygląd, kulturę i zestaw umiejętności, które dodatkowo wspierają wybraną klasę. Po pierwsze, mamy Bretończyka, Redguarda i Orsimera (Orka) jako część frakcji Przymierza Daggerfall. Następnie mamy Nordów, Argonian (Jaszczuroludzi) i Dunmerów (Mrocznych Elfów). Rasy te należą do Paktu Ebonheart. I w końcu mamy frakcję Aldmeri Dominion, która składa się z Khajitów (Feline), Bosmerów (Wood Elf) i Altmerów (High Elf). Proces tworzenia postaci jest dość zróżnicowany, ale większość graczy wybiera zestawy zbroi, które często ukrywają cechy rasowe i skupiają się na wyglądzie ekwipunku.
online dziala fajnie
pobralo sie dzk