Oznacza to, że nie tylko jesteś w stanie ukryć się na niemal każdym miejscu, w granicach rozsądku, ale też twoja postać prawie zawsze wchodzi w prawidłową interakcję z otaczającym ją światem, nigdy nie dając ci wrażenia unoszenia się, które przeszkadzało niektórym w przeszłości.
W Grand Theft Auto V zastosowano zaawansowaną mechanikę w stylu rag-doll, która zapewnia bardziej realistyczną interakcję ciał ze światem w przypadku strzału lub trafienia, ale niestety prowadzi to również do jednej z jedynych prawdziwych drobnych irytacji w grze. W większości gier z otwartym światem zawsze istnieje szansa, że nie zdążysz wykonać skoku lub dwóch, co oznacza, że skoczyłeś za wcześnie lub zahaczyłeś o ścianę, co normalnie nie doprowadziłoby do niczego. Jednak w GTA V twoja postać odbija się od ściany, gdy tylko źle skoczy na jakiś obiekt, co prowadzi do irytujących i zabawnych momentów.
Pod względem wizualnym gra wygląda fenomenalnie, zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę skalę świata i dbałość o szczegóły, z jaką wypełniony jest każdy zakamarek. W zależności od tego, jaką część gry przemierzasz, czy jest to pięknie oświetlone, żywe miasto, bezlitosny region górski, pustynia, dno morza czy jeden z wielu innych obszarów, nigdy nie znajdziesz miejsca, które sprawiałoby wrażenie pustego lub opustoszałego.
Dzięki! 😀
Nice cite
ahaa