Studio opublikowało obszerne opisy zmian w aktualizacji 1.12 do DayZ, zarówno dla wersji PC, jak i konsolowej. W międzyczasie zagłębiamy się w niektóre z większych zmian i poprawek.
Zarażeni są bardziej zabójczy z bliska ze względu na zwiększoną częstotliwość ich ataków i większą odporność na obrażenia zadawane w walce wręcz. Aby odeprzeć ich ataki z bliska, gracze muszą używać cięższej broni, gdy próbują ich ogłuszyć. Ich zmysły zostały zmodyfikowane w taki sposób, że wolniej reagują na pobliskie dźwięki, co sprawia, że podejście i zabijanie z ukrycia jest bardziej opłacalne. Zarażeni są też bardziej skłonni do pozostawienia celu w spokoju, jeśli go stracą, i nie atakują już nieprzytomnych graczy.
Dokonano gruntownego zbalansowania istniejącej broni palnej, czyniąc ją bardziej zróżnicowaną i pamiętając o jej rzadkości w świecie gry. Przede wszystkim skupiliśmy się na tym, aby karabiny nieautomatyczne były silniejsze i bardziej precyzyjne niż automatyczne. Zmieniliśmy także słyszalność, dzięki czemu broń o mniejszym kalibrze jest trudniej usłyszeć z daleka.
dzieki za wstawke
pobrane dziala
nawet spoko